Medewerker Aquariumtopper

Retour aanmelden

90 dagen bedenktermijn

Retourneren is vaak een gedoe, maar dat hoeft het niet te zijn! Bij Toppershops heb je een bedenktermijn van 90 dagen waarin je het product gratis naar ons mag versturen. Dat doe je via die grote, oranje knop hieronder. Zodra we je retour hebben ontvangen gaan we er direct mee aan de slag en mag jij binnen 24 uur een passende oplossing verwachten.

Product retourneren


Waar op letten bij een Retour:

Wel zijn er een aantal spelregels die gelden bij een retour:


Retourproces

Terecht gekomen in ons retourproces? Vervelend, maar niet lastig. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe dit proces er voor je uitziet:

Meld de producten retour via bovenstaande, grote, oranje knop.

Geef een korte reden op waarom je het artikel retour wil sturen en binnen 24 uur na ontvangst wordt je retour door onze service specialist opgepakt.

Je ontvangt van ons dan een e-mail met de vervolgstappen.

Wij voorzien je dan van een label waarmee je het pakket bij een PostNL punt kunt afgeven of wij plannen samen met jou een dag in waarop je pakket wordt opgehaald wanneer het een pallet of te grote doos betreft.*

Print het label en plak deze op de doos. Geen printer? Geen probleem. Schrijf dan duidelijk het retournummer en het retouradres op de doos

Na het aanmelden of inplannen van de retour ontvang je altijd een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Zodra wij het pakket ontvangen, wordt jouw retour in behandeling genomen. Binnen 24 uur na ontvangst mag je van ons een oplossing verwachten.

*Pallets of dozen groter dan 175 x 78 x 55 cm / zwaarder dan 30 kg retourneren? Ook geen probleem. Wij plannen samen met jou een dag in waarop DHL het pakket weer bij je ophaalt.

Welke oplossingen mag je van ons verwachten?

Terugbetaling: Valt het artikel binnen de zichttermijn en voldoet het aan de spelregels? Dan wordt gewoon het aankoopbedrag terugbetaald. Dit staat dan binnen enkele dagen terug op je rekening, Hatseflats.

Omruilen: Artikel te klein, te groot of toch niet naar wens? Valt deze binnen de zichttermijn en voldoet deze aan de spelregels? Dan ruilen we deze gewoon om naar een product met dezelfde waarde. Als het product goedkoper is dan vergoeden we uiteraard het restbedrag.

Deelvergoeding: Is het product gebruikt, vertoont deze gebruikerssporen of ontbreekt de originele verpakking? Dan gaan we altijd kijken naar een vergoeding voor het artikel. Deze kan oplopen tot 75% van het originele aankoopbedrag.

Hoe staat het met mijn retour?

Wil je weten wat de huidige status van je retour is? Begrijpelijk. Daarom houden we je altijd op de hoogte van de laatste status van je retour via een e-mail. In die e-mail vind je ook een directe link naar jouw retour, waar je de laatste status updates kunt volgen.


Uitzonderingen op de regel

Een aantal artikelen in ons assortiment zijn een uitzondering op onze retourregel en mogen niet geretourneerd worden. Hieronder vind je een overzicht van deze artikelen en een korte uitleg wáárom we een uitzondering moeten maken voor deze artikelen.

  • Installatie- en inbouwartikelen.
    • Artikelen die zijn geïnstalleerd en zijn ingebouwd (denk hierbij aan pvc koppelingen of verlijmde slangen). Nadat deze artikelen zijn geïnstalleerd of ingebouwd kunnen wij niet meer 100% garanderen dat de kwaliteit intact is gebleven.
  • Producten op maat.
    • Artikelen die op maat worden gemaakt (denk hierbij aan lamellenafdekking of zomerzeilen). We kunnen helaas niemand anders blij maken met een product dat speciaal op jouw wensen gemaakt is.
    • Geopende verpakkingen van bederfelijke goederen zoals chloortabletten of koivoer. Zodra de verpakking van dergelijke producten is geopend, kunnen wij de houdbaarheid van het product niet meer garanderen.
    • Opblaasbare (lig)producten zoals opblaasbare jacuzzi’s, - dieren of luchtbedden. Kortom, artikelen waar je in, aan of op ligt. Uit hygiënisch oogpunt kunnen, mogen en willen wij deze producten niet meer verder verkopen. We willen al onze klanten nieuwe en uiteraard 100% schone artikelen aanbieden.

Houd hierbij dus altijd rekening wanneer je deze producten wil bestellen bij ons. Niet zeker of een product onder de uitzonderingen valt, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice..


Rechten

Welke rechten heb jij als consument? Dat zijn er erg veel en doen we niet geheimzinnig over. Via deze link vind je een overzicht van al jouw rechten als consument terug.

Uiteraard heb je een standaard herroepingsrecht van 14 dagen op je aankoop zonder opgave van reden. Deze verstrijkt op 14 dagen nadat jij of een door jouw aangewezen derde partij (welke niet de vervoerder is) het product fysiek in bezit heeft gekregen.

Je dient ons als bedrijf (Toppershops B.V.) via schriftelijke wijze (via bijvoorbeeld mail of via de grote oranje retour knop) hiervan wel op de hoogte te stellen, wanneer je gebruik wil maken van dit recht.


Garantie

Garantie vinden wij vanzelfsprekend en wij willen je graag een zeker en veilig gevoel geven tijdens het bestellen. Daarom bieden we bij al onze producten fabrieksgarantie aan. Deze vind je per product terug. Daarbij staat ons team van klantenservice medewerkers altijd klaar om je te helpen in dit proces wanneer je onverhoopt toch een defect product ontvangt.

Kan gebeuren. Niet leuk. Altijd netjes een oplossing!

Garantie en Service door Intex

Intex kent een uniek service- en garantiesysteem waarbij jij als consument rechtstreeks contact op kunt nemen met de fabrikant om nog sneller geholpen te worden. Daar zit een team vol met Intex specialisten om al jouw garantiegevallen snel en vakkundig af te handelen! Met dit unieke systeem biedt Intex een zeer professionele en uitgebreide nazorg voor al haar producten.

Postadres
Intex Trading BV
Venneveld 9
4705 RR Roosendaal

Telefoon
0031 (0) 165-593939

Dit is uiteraard geen geval uit het oog = uit het hart. Als je niet tevreden bent met de service die Intex biedt, kun je altijd contact met ons opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.

Garantie en Service door Bestway

Heb je problemen of defecten met een product van het merk / de fabrikant Bestway? Ook dan kun je rechtstreeks terecht bij het service- en garantiesysteem van Bestway. Download hier het klantenservice formulier van Bestway, of ga direct naar www.bestwaycorp.nl/support .

Ook in dit geval geldt dat als je niet tevreden bent over de service die Bestway biedt, je altijd met ons contact op kunt nemen.